Saturday, February 19, 2011

Bersama Kanak-Kanak Riang

Time cuti raya cina aritu aku telah membuat lawatan ke sebuah tadika yang berdekatan dengan rumahku.ceit ayat.membuat lawatan siot!mcm aku nie nazir lak kan.miahahaha.exceli, aku p tadika adik aku.saje je ah nak observe dia sbg salah satu responden untuk asiment aku yang memang sejak kebelakangan ini amat memerlukan kanak-kanak sbg bahan uji kaji.ekekeke.jum ah layan gambar.diorang nie amat.amat.amat riang & pintar dow!







ce cari mane satu adik aku?yg nampak mcm ganas tu betol la tuh:P


ni ha adik aku.
diorang semua nie sangat-sangat sweet der!kejap-kejap panggil aku cikgu.kejap panggil aku kakak.kejap panggil aku cikgu besar!!"cikgu nak kencing!!"hahaha.hambek kau.pastukan siap tanya umur aku lagi tu yang tak tahan.haha.aku p sorang jekk!x dak geng nak ajak.hehe.agak-agaknya lah kan diorang rindukan aku tak?sebelom aku balik ari tuh, sempat lg tu diorang tnya bila cikgu nak datang lagi.hehehe;D


sekian;)

thanks for reading;)

7 orang menginap di sini:

debudebukehidupan said...

woah...seronoknye!!!
XD

FADZLIN FAUZI said...

wahhh.. bestnye.. 1 pengalaman yg menarik.. :) ngee

khairul hisyam said...

sangat suka bagi budak2 menangis :p

cg_mila said...

dayah~hehehe.mmg besh!XD

lin~kui3.tula ad jgak pngalaman kn.hehe

khairul hisyam~ish3.tak patot!!HAHA:P

zatil said...

http://girlblogandmystory.blogspot.com/2011/02/arepnakbebel-first-giveaway.html

tag :)

Dda Ly said...

heheh budak² besar² ni mmg comel..tgk je gelagat dorg, bisa membuatkan kit ketawa..:)

meh ke rumah,
~tutorial 'jom jenguk ads'~
keep in touch ye..♥♥♥

Munirah said...

besnye dpt pengalaman mcm ni :) tgk muka diorang pun tau semua sgt2 sweet :)