Friday, December 3, 2010

Tag dari Cik Awin

.10 benda tentang masa cuti.

cuti?universal maksud cuti nih.memandangkan i tengah holiday kat umah sekarang.so, i tulis benda yang berkaitan dengan masa cuti kat umah i yang tercinta la yer.hehe.

~10 benda yang rajin dibuat ketika waktu cuti~


1.perkara yang paling syok yang i paling suka buat masa cuti adalah tido!tido!tido! & tido!
memang time nie jelah nak tido dengan cukup, kalu kat hostel memang tak cukup tidoq.waktu tidor memang tak terjaga kalau dok hostel.huhu.

2.masa ni jugaklah nak kemas-kemas bilik.kemas-kemas almari.sapu lantai bilik.lap-lap habuk kat tingkap(tipu..tipu..tipu)!

3.suka layan muvie.so, muvie marathon lah kalu time cuti nih.lagi-lagi bila x dek homework.cuti yang memang betol-betol cuti.seperti sekarang!hehehe

4.suka jejalan.jalan-jalan carik makan lah!jalan-jalan dating.(oh tidak.kena tipu lagi:P)

5.i suka lepak ngn kengkawan lama.(yokk kite g pantai!!!)

6.jalan-jalan or piknik tepi pantai.(sambil makan keropok lekor, pisang goreng, air cendol.hehe)

7.round-round bandar jerteh tanpa arah tujuan.hahaha.xdeklah.sje nk mngikut mak @ ayah.(anak manja la katakan!oh tidak.tipu jek!)

8.i suke layan novel.tapi kot on9 jelah.kalu balik umah susah ckit nak carik novel.kalu dok hostel, novel berlambak-lambak.kah3.

9.suka kemas rumah, vakum seluruh ruang kat umah nih.tapi kekadang jelah, sbb i prefer kepada memasak.hehe.

10.last but not least, of kos la i suka dok dapur jep lau dok kt umah.bole masak apa jew yg i suke.bole try resipi-resipi baru.hehe.



~10 benda tak suka buat waktu cuti~



1.muahahaha.mesti korang dapat agak kan.of kosla x suka mandi pagi.hehehe.i lebih prefer mandi lepas masak jep.hehe

2. hmm, x suke tengok tb sebab kompem banyak cerita best.nanti lepas habis satu cerita, sambung tengok cerita laen pulak, then, sambung yang baru pulak.bila aku nak tidoq lau asyik tengok tb kan??(law x dek astro kan bagus.haha.)

3.x suke gak mesej-mesej atau bergayut lelama kalu time cuti nih.rasa mcm mengganggu ketenteraman awam jekk.holiday is holiday.hahahaha.

4.x suke travel jaoh-jaoh nek kereta.(sbb i mudah pening then muntah.uweks..uweks..)

5.hmm, apa lagi ek??pikiaq!!

6.dah x dek kot.

7.x bnyak pon benda yang x suka buat kalu time ct nih.



8............

9...............

10........

dengan ini, i hanya nak tag 3 org aje.peserta yang terlibat adalah:







yeay!!tamat.hek3.

p/s : tengs awin, tag mila.tag yg 25 trivia tuh mila dah buat.x yah buat lagi la kot kan.hehe.

thanks for reading;)

2 orang menginap di sini:

Anonymous said...

tengsss sgt sgt sgt :P

cg_mila said...

hahahahaha.buat jgn x buat!:P