Friday, December 3, 2010

Dari Cik Tim & Cik Farihah

Salam semua.agak lama kita tidak bersua di belog ini.gara-gara final exam, jadi i terpaksa hold dulu smua bnda yang tidak berkaitan dengan exam nih(kecuali fesbuk jelah).sekarang nie i dah ada kat umah.tengah guling-guling atas katil(peluk-peluk bantal bucuk).feeling-feeling baru balik dr upsea.seronok sangat.hehehe.sampai pagi tadi lebih kurang dalam kol7.awal la jugak daripada biasa.kalau tak dalam kol9 lebih baru sampai.so, sekarang nih i nak menjalankan tanggungjawab yang telah diberikan oleh teman-teman seperjuanganku untuk menjawab tag.banyak la jugak tag nye.tapi x pe, now im free!bak kata temanku, no more notes!no more books!no more stay up!just stay up for fesbuking & belog.hip hip hooray!!!(suka tak ingat dunia)



~thanks to the person who gives you award and link the person~

cik tim & cik pihah.i baru ambik award ni dari belog kamu berdua.hek3.sowi dear, i lambat ambik.btw, award yang u olls bagi nih same, so i skalikan terus la ek.hehe.jangan marah ha.;)
anyway, tenkiu so much bagi i award.ni dah kali ke-2 kot.hehehe.walaupon belog i nih x de lah lawa sgt.(mmg x lawa pon=.=)

~Spread the words to the 15 bloggers who you like and think their blog are awesome~

kepada semua blogger-blogger anda berhak mndapat award ini.so, just take it.

insan-insan terpilih :

-musfirah hasan-

-shura aku wanitha-

-ezne-

-nana-

-radhiah-

-shena-

-isma-

-chenuraimi-

-fathian-

-ada-

-pihah-

-awin-

~tell 7 things about yourself~

1.banyak makan.wakakaka:P

2.hantu kek!

3.pemalu.har..har..har..

4.x suka keramaian

5.tinggi kot(suka prasan lebeh!)

6.suka timbang berat badan yang x brapa nak ringan=.=

7.tamat sudah satu tag + award.settle.done.adiossss.(ade lg yg tgh tggu turn tuh.fuhh!)

thanks for reading;)

2 orang menginap di sini:

hatima said...

rajen eh bwat tag , hahaa

cg_mila said...

perli ke hape nih???ciss!!!haha:P