Monday, November 8, 2010

25 random things, habits, or goals

kali ni aku dapat tag dari sumone special.petang karang nak kuar date ngn beliaw.hek3.dah lame gile kot tak dapat tag.ohoi-ohoi.so, tanpa melengahkan masa jum r jwb tag.japg nak masak pulak.teheeee=_=.

1.aku paling, paling,paling,paling suke on9!tak kira masa, tempat dan hari!(cth : hari exam, quiz, midterm!)

2.entah nape aku tak suka bebenor nak gtaw kt org aku nie anak 1st dr 6 org adik bradik.sebabnya tiap kali aku ckp jew, kompem ad yg beri tazkirah...bla..bla..bla...bla..blaaaaah la wei!:P

3.aku minat baca novel.tak kiralah novel tuh dr alaf mana.dr alaf 21 ke, fajar pelangi ke, kaki novel ke, aku hentam jew sume.tp x bermakna aku suka bc buku ilmiah.hohoho.skunk ni aku bru kumpol 3 novel.sape nk pinjam roger aku.teheeee:)

4.aku suka sangat3 baca belog.dalam sehari kalau x bc belog mmg x sah!dah mcm kewajipan dah pulak.tapi aku jarang update belog.heeeee.terkena penyakit malas.padahal 24jam on9 kut.teheeee.=_=.

5.aku suke gile2 memasak!x kire kt hostel pon, aku masak jep.TAPI, aku paling anti kalau ada org yg dok sdapur ngn aku bila aku nk masak.mcm2 tazkirah aku dpt 6t..bla..bla..bla...bla..

6.aku suke cter korea & taiwan.heeeee:)

7.frens aku ramai yg tahu aku minat gile2 cter hindustan msa lower form dulu, tp aku dh tak fanatik mcm dulo2.cter h/dustan skunk x best mcm dulu2.pelakon pon x macho & cun mcm dulo2.hehehehe.LEBIU A.R!

8.aku mcm membe aku nie gak.tak suka keramaian or watever even yg org ramai2 akan berkumpul di satu tempat.

9.ha!aku slalu dok pikiaq awat la kos yg aku amek nie mesti,harus & wajib ambik TITAS??nonsense kot nak ajar bdk2 kecik below 4 untuk blajar titas.dis subj is horrible ok.huhu.:(

10.yeah!aku mmmmmmmmg suke stadi kat atas katil.lebeh selesa nak tido kot dr dok atas meja.heeee:P

11.Entah kenapa, aku sgt2 stuju ngn statement kwan aku nih.Nak ambik ank angkat!!!!is dat mean aku x nak mengandung.huwaaaarggh.=_=.

12.skunk nie aku tgh melayan lagu dak mie kt belog IRINE NADIA MARCELLO.

13.aku takde target pon nak kawen umur brape coz aku takot kot2 ujung taun nih @ awal taun depan aku kawen kew..erk?????

14.masa kecik2 dulo seingat aku, aku ckp nk jadik doktor.tp aku tersangatlah sedar yg aku memang alergik gile2 dgn darah!!!buat aku loya!pening!dan geli geleman!huhu

15.aku suka tido petang.kalau x, aku mmg akan mngantok lepas smyang maghrib & aku boley tertidor dgn memakai kain semayang.dh mcm org mati paky kain kaftan adik aku ckp!!

16.aku neyh boros kot!asal ad duet jew aku suke beli benda2 yg x berfaedah.pastu mulalah jual kt org len.sbb nak cover balik duet yg dah terbeli bnda2 kuang asam tuh.huh!

17.aku malas gile nak trun beli lauk & nasi kat hostel.even perot mmg dh lapar tahap gile kentang!sekut cicah nescafe pon best apa.:P

18.aku dh takdak idea mau tulis apa.:(

19.aku anti gile ngn org yg tak tepati janji~(lepas diedit)

20.aku ada sorang membe yg mmg klakornya mantop habes!ni belog dye.CLICK!

21.aku tak suka pakai kasut or watever yg nmpak skema!!aku suke pakai crocs!!!warning dh dpt, takot dpt saman pulak 6t.huhu.:(

22.entah nape, aku x suke lah bila aku berada di persimpangan untuk memilih antara 2org.aku tak suke jadk org ke-3 dlm ssuatu perhubungan!!ok.fullstop!

23.aku sgt suka dengar ceramah:)

24.hari ni nak g shuping2 ngn date aku.tp xtaw la jadik ke x.mintak2 jadik.amiiin:)

25.yeah!aku mmg suke tgok BOLA.my feberet ~ MU;)

akhirnya.dapat.aku.selesaikan.tag.ini.agak.susah.yer.nak.menghabiskan.25.random.things.habits.or.goals.neyh.mau.tak.pecah.kepala.hotak.aku.neyh.haha.

memang kena tag org eyh?


sila jawab okeh!

SEKIAN ;)
K, bye!

thanks for reading;)

7 orang menginap di sini:

Anonymous said...

huh ? kenapa orang bg tazkirah kalau taw hang anak sulung ??

AR = arjun rampal ke mende ? saing aku ade muke cam die , hensemm

mmg study atas katil tuh besttt :P

aku pon tak suka pakai kasut , selamt kat u aku bole je pakai slipa jepun g kelas tnpa kena warning :)

tag ini memang susaahh hahahahaa

Anonymous said...

gila r 25..haha..
habis sume rahsia tercerita karang...lalala

NUR SYAMILAH BINTI RASHID said...

1.6t diorang bla..bla..bla..ank sulung nie harapan keluarga, contoh adik2 lah..bla..bla..blaa.aku buhsan wei.x snggup dengor!hoho

2.YUP!!betol3.mmg arjun rampal;)

3.Yeah!mmg best.nikmat.haha:P

4.huh!jeles.upc ni taw cekik darah org dgn saman jepp!!

5.ho!mmg susah gileeeeee!

NUR SYAMILAH BINTI RASHID said...

mus-lalalalalala.jgn bgtaw bnda yg secret2.hehe:P

Anonymous said...

tahniah anda dapat setelkan dengan baik , muahahhahaa

NUR SYAMILAH BINTI RASHID said...

hahahaha.toce3.;)

SHURA said...

i loike no 20!!!
wek!!
haha