Friday, November 12, 2010

1 more tag

*apa benda paling penting dalam hidup anda  ?
benda ke org neyh?kita tukaq bg jadik org la eyh.ma famili.:)

*benda terakhir yang korang beli pakai duit sendiri .
hadiah buku & bunga untuk my mum masa mother's day!betol2 beli pakai duet sndirik.bkn pnjam my mum/dad or pt pnya duet.

*dimana tempat korang nak langsungkan perkahwinan & apa tema perkahwinan korang ?
kt rumah jelaa.tema x pikiaq lg.teheee =_=

*adakah korang sedang bercinta sekarang ?
tidak.kih3:P

*berapa lama korang akan mencintai kekasih korang ?
insyaAllah, hingga nafas yg terakhir;)

*novel/buku/majalah yang terakhir korang beli ?
novel :
 1. Jiranku Kekasihku
2. Coke & Sundae

*antara mak ayah korang , mana yang korang lebih mesra ?  
sama jekk 2-2.balance.hehe

*namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang ? 
.x leh nak namakan.sbb x kenal & bnyak.semua anak beranak, spupu sepapat belah mak and ayah.

*adakah korang basuh baju korang sendiri ?
kalu kt hostel-mmg basuh sendiri.
kalu kat umah-guna washing mahine jep.

           *dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi ?
            .syurga.

       *beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda .
 mesra & penyayang! sweet cornetto! mata sepet! :P

*benda yang korang sayang sangat dalam hidup korang ? 
benda eyh?lesen kot!haha:P

*5 lagu yang paling korang suka n slalu dengar :
star five-satu cinta
dadali-di saat aku mencintaimu
git fresh-blow me a kiss
ost my girl
radja-terus terang

*5 blogger yang dipertanggungjawabkan utk jawab tag ini :
kalau aku nak tag lebih lebuh boleh ?

musfirah hasan
norazwani azhar
radhiah dali
nur ashura

korang kalu rajen buatla eh.tak paksa pon.kui3:P

p/s : sy taw awk susah nk on9 cik shu, tp kalu terajen nk buat, buatlah.kui3;)

sekian;)

thanks for reading;)

10 orang menginap di sini:

hatima said...

anda tidak bercinta kahh ??

cg_mila said...

oh tidak!kami hnya berkawan.hehe:P

ciQGue sHUra said...

kwang2..nnti ade masa i buat yea...slalu jek ikot abah gi ofis..tp tadek mase nak hapdet belog.on9 fesbuk je..huhuhu

cg_mila said...

hehehe.ooo, rajen p ofis ek skunk.kih3.oke2, 6t law rjen buatlah.hihi:)

Azwan Aziz said...

*benda terakhir yang korang beli pakai duit sendiri .
hadiah buku & bunga untuk my mum masa mother's day!betol2 beli pakai duet sndirik.bkn pnjam my mum/dad or pt pnya duet.*

sweetnya...huhu

cg_mila said...

hehe.1st tyme dpt duet hasil titik peluh sendiri & kbetulan jatuh pd hari mother's day, berpeluang lah jugak nk beli sumthing for her.hehe

Azwan Aziz said...

bagus la tu bg present kat mak... jgn asik bg kat bf jek...haha

cg_mila said...

hahaha.oh pastinya tidak.sia2 jew bg dkt org yg belum tentu hak milik kita.hehe:)

azwa_amani said...

oh kene tag lagik.okey,,,nanti awin buat yer sygku,,,

cg_mila said...

hehehe.orite awin~;)