Sunday, September 26, 2010

Entri Raya



rindu adik-adikku..especially yg paaaaliiingggg depan tuh!

Salam 1 Malaysia.Nampak x tajuk entry atas tue?Haish.lama bebenor bru boley update.agak-agak da basi kew crite sal raye nih?x kowt!kuey raya pon bnyak bebenor lagi nih.hehehehe.sebab lame da x update???kemalasan melanda.ish3...padahal tetiap hari on9..ngeeeeeee~so, tanpa melengahkan waktu penulis dan para pembaca.Marilah sama-sama menyaksikan gambar-gambar yang diambil ketika Hari Raya Aidilfitri baru-baru ini..Meriah kot raya taun nie kan.hehe.


Gambar bersama keluarga tersayang di pagi raya.(aku orang last yang siap.yang laen dah siap salam-salam, aku baru nak paky tudung.memang lembap nk mampos!tp ada aku kesah?haha)

psssst : gambar 1st diambil di rumah setelah beberapa taun beraya di kampung!oke titik.


my dad & my mum:)
tenkiu bagi duet raya n sediakan baju raya untuk kami.sayang kamu berdua:)


yang paling kecik sekali lam gambar di atas.(pandai2 la korang carik yg mne plg kecik.tak kan aku kowt!) CUCU jiran sebelah.bukan adek i or bukan anak mak i yg bongsu.sje kidnap skjap.heeee:)



wif my beloved brother and sisters;)


wif my younger brother & mebi yang bongsu kot?oke titik.


sakan bergambar bersama adik-adik.sebelom beraya ke rumah jiran.

Raya ke berapa entah.
(Raya umah kengkawan and umah cikgu)


kepala kepada semua-semua nie.nampak kamera jew sume malu-malu tenuk.CEIT!




lokasi : rumah amalia aina (si tudung pink muda)
makanan : nasi ayam spesel!best kot walaupon lame kna tggu.hehe


Raya taun nie enjoy habis.Walaupon tak semeriah berada di kampung, hatiku tetap girang dpt bertemu mata dengan jiran and kengkawan lama.hehehehe.

p/s : times up!masa untuk berbuka.(ari ni bru stat pose 6)hihihi.
p/s : bru blaja edit gambo guna picnik!sorila lau sakit mata nengok!wakakakaka=p
p/s : duet raya pong bnyok jugok walaopong dop balek raye kampung!hahahaha.

thanks for reading;)

4 orang menginap di sini:

ciQGue sHUra said...

hehehe...patot lah nk belajar buat guna piknic..weee...~cantik2..meriah2 raye youu..:D

cg_mila said...

hahaha.itulah law x dh lme update sal raya nih.heeeee;)

h said...

hohooo , selamat hari rayaa ! kah kah kah , baru updet entry raya , lambat nyeeeee :P

cg_mila said...

kah3!aku pon nak tergelak neyh.xpelaaaaa.bior lambat asal slamat.ngeeeeee;)