Tuesday, July 6, 2010

HARI-HARI TERAKHIR

Minggu ini merupakan minggu terakhir aku berada di rumah sebelom aku kembali ke jail di tg.malim untuk menuntut ilmu.huhu.

Minggu ini merupakan......

Hari terakhir untuk aku menonton tv sepuas-puasnya...
Hari terakhir untuk aku berada di dapor kesayanganku...
Hari terakhir untuk aku menyiang & menggoreng ikan...
Hari terakhir untuk menggoreng ayam...
Hari terakhir untuk menumis bahan-bahan sebelom dimasak...
Hari terakhir untuk aku mengemas umah...
Hari terakhir untuk aku menyidai baju....
Hari terakhir untuk aku membebel mcm mak nenek kat adik-adik..:P
Hari terakhir untuk aku tidor atas katil kesayanganku...
Hari terakhir untuk aku peluk bantal bucukku..:D
Hari terakhir untuk aku makan seenak-enaknya...
Hari terakhir untuk aku menjerit-jerit & terpekik-pekik swaktu tengok bola...
Hari terakhir aku dapat jalan2 di kawasan Besut...
Hari terakhir aku dapat jadi driver...
Hari terakhir aku dapat bangun lewat (alah yela tue.kat sne 6t pon sme jerk aku rasa.haha)
Hari terakhir aku akan bergurau senda dengan adik-adik ku..
Hari terakhir aku akan menyakat adik-adikku..
Hari terakhir aku akan menonton cerita BBC (Astro Ria pukul6.30ptg)..
Hari terakhir aku menonton cerita Alisa...
Hari terakhir........banyak lagi benda..karang aku tulis semua nie, korang jew yang sedap membaca.aku dh penat menaip nie..hahahaha:P

Buat masa ini,detik ini, aku tidak merasa lagi debaran untuk meninggalkan umah.Bila tiba saatnya mata airku akan mencurah juga nanti....tungggguu...

sekian

thanks for reading;)

2 orang menginap di sini:

Anonymous said...

Mila, apa hari terakhir plak...
tiada hari terakhir dalam hidup kita melainkan hari kematian..huhu

NUR SYAMILAH BINTI RASHID said...

hehehe.xdela mus.ni hari-hari terakhir duk kt umah..huhu