Sunday, July 11, 2010

Dah Sampai

Alhamdulillah.akhirnya aku selamat tiba di rumah ke2 ku di tanjung malim.Sape pernah mai sini cepat angkat betis kanan.hahaha.Aku bertolak semalam kol8 lebih dan sampai dalam kol7 lebih pagi td.Keadaan di dalam bus amatlah sejuk sekali ok.terasa macam berada di kutub utara!ha tudia.hahaha.Lpas siap2 daftar aku terus serbu umah aku.Apa yang penting skali di sini adalah aku ingin mengecheck tahap kekuatan kelajuan internet di bilik yg bakal aku menginap selama lebih kurang 5bulan.Dah 2sem aku dapat bilik yang tak dapat internet langsung oke(termenipu suda)!Dan alhamdulillah stakat ini intenet berjalan dengan lancar..jeng3...jeng3....jeng3...hihihihi..aku suke yang teramat sangat(ayat salah)..Tyme aku masuk umah nie, dah ada 4org budak baru..junior la kiranya tapi junior yang sama umur dgnku..hahaha..so, kira siblings la ek..x de maknanya korang boley pnggil aku kakak!hahaha.

Tapi apa yang mengejutkan aku adalah setelah tidak mengon9kan diri selama 4hari di rumah.rupa-rupanya jadual kuliah aku telah dirombak semula dan ini adalah jadual yang terkini.Apa yang menggeramkan aku adalah jadual yang terdahulu adalah lebih sempurna oke.Ini plak siap ada kelas malam lak tue.huhu.sedih oke!dhla nak masuk bulan ramadhan dhnie.huhu.letih la den.hua3(T_T)..

Sila klik di pic untuk tumbesaran.=)

Ok.saya terpaksa mengaku skarang bahawa saya tersangat2 lah letih dan memerlukan rehat yg secukupnya sebelom memulakan perjalanan yang baru pada keesokan hari.ok.till then.chios.

Sekian.

thanks for reading;)

0 orang menginap di sini: