Thursday, July 29, 2010

Kreatifkah aku?

Apa itu seni??Sila berikan pendapat anda....(ini bukan contest.sila jawab jika sudi.trimelah kaseh=))

Bagi aku, dalam diri aku nie memang tak de darah seni langsung.Walaupon secebis darah oke!:P.Tetapi masa sekolah rendah dulu aderla bergiat-giat ckit dalam seni lukisan nie.hehe.Biasala budak-budak lagi kan.Even kat skola pon cikgu ada ajar kan.Sape yang tak pernah blaja seni tue, x tawla aku korang skola kat ceruk mne.Even skola yang kat ulu pon ader oke!

Untuk sem nie, kitorang kena ambik subjek seni.Klass nie memang best!.X pernah borink.Lagi-lagi bila dapat lecturer yg chumel!Siapakah dye?Cik Mus & Cik Ashura sila jawab!haha:)Dan task kitorang yang pertama adalah kena melukis,membuat kolaj,montaj & cetakan.Setelah sekian lama meninggalkan industri seni (masa kecik-kecik dulu), tangan ini mulai mmg dah keras.huhu.

Silala bukakan mata menghayati pemandangan yang tak berapa nak kreatif di bawah ini :


LUKISAN
(seeeee..??korang jgn nak kutuk lebih-lebih.tawla x cantek)huhu



KOLAJ
binatang apakah ini??adoiiiii..tak sanggup nak lihat.mesti korang cakap adek korang buat lagiiiii lawa dr nie kan.huhu(perlu direnovate!)



MONTAJ
boley tahan la.(puji dirik sndirik!haha)



CETAKAN
(biasa-biasa sje.aku rasala kan budak taska wt lagiiii cantek!)

Lepas nie harus perbaiki lagi lukisan-lukisan ini dan lukisan yang bakal dibuat..buat malu jew nanti kalu aku nak tnjuk kat adek2 aku.huhu.Till then chow!beta nak beradu..

Sekian.

thanks for reading;)

6 orang menginap di sini:

Cik Mus said...

Baby Loy.... haha !

cg_mila said...

haha!yeah!baby Loy yg chumel=)

azwa_amani said...

comeyyyy........

cg_mila said...

hihihi.mne de comey awin.biase2 jep.huhu

ciQGue sHUra said...

en loy..!!
hehe..mila, yg kolaj tu binatang ape?
macam lembu jek..:P

cg_mila said...

Shu!!hahaha.
smpai hati kamu.huwa3.T_T
tu gmbar kure2 la.hihihi.