Thursday, June 3, 2010

Sinetron

Jangan benci bilang Cinta!
Jangan marah bilang sayang!
Jangan mendustai hati, bila engkau memang suka,
Jangan kau merasa jauh, bila kau dekat denganku,
Jangan kau menganggap cinta mudah datang, mudah pergi..........................

Wow!tajuk entry bukan men benci lagi kau yer!skali tgok ap kes kau.Apa yang kau benci??hahaha.
nie jew yang aku nk ckp sal entry kali ini.pasal cter kt bawah nie.


yeah!tajuknya BENCI BILANG CINTA!!haha.

my feveret cter endon!haha.Cter nie baru jew stat tayang kat astro Ria kol6.30 petang.Hati aku mmg dah tertawan dengan cter nie.kalu boley tiap2 hari aku nak nengok.tapi poblemnya!!cter nih hanya dari hari Selasa - Jumaat only.hu2.lau nk tgok kt utube pon boley gak.Tapi tak syok.tak clear.x best.so, trpaksa mnunggu jelar.Kadang2 tue aku mrisik2 jugak cter nih kt utube.Hurm, aku da agak dh.Cter Endon nih, kalu tak berepisode beratus2 TAK SAH oke!mesti kena 100 episode ke atas.huhu.Ini yang malas aku nak nengok.Kompem2 aku x ley tgok terus terusan!yela.bln7 nie dh kena balik kampus.hu2.Mne de masa nk nengok cter nie lagi.Dhla astro lak tuh.Lau tv2 @ tv3 boley tahan lagi.Nengok on9 pon boley.Nie astro maa!Gimana mau nengok on9.huhu.HAMPA!FRUST!KUCIWA!xpala.asal aku dh taw ending dye mcm mne.hahaha.Tapi aku mmg minat gila dkt actor2 dye.wow gtu!haha.Diorang dua nie kalu jdik couple pon ssuai taw.hehe.same2 swit gtu.hehe.



                        

BAIM WONG
         

MARSHANDA
        

                                                                                                                                                           

I LOVE U OLL GUYS!!!!!!

thanks for reading;)

0 orang menginap di sini: