Friday, May 21, 2010

Saya Di Tag


saya di-tag oleh sorang budak yg kiut miut :D
...ayuh kita jwb...
jeng...jeng...jeng






1). Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
bersemuka scara face to face~ko ingt ko boley lepas ha?.

2). 6 orang di hati anda?
1-ibu
2-ayah
3-adik beradik
4-atook n nenek kt kampung
5-my beshfwen
6-"P.cik" sya yg kt tg.malim tue..ngeh3;p;p;p

3). Anda rasa anda comel?
comel?ye kot.x salah untuk saya perasan!ada AKU kesah.haha:D

4). Single or taken?
single

5). Blog yang anda suka?
ish.banyak nih.susah2.tp sy suka bc blog yg sy bookmark jew(blog cik Hanis Zalikha, Hatima Suhaidi, Musfira Hassan, Shura Aku Wanitha,Irine Nadia MArcello ngn Abg dia n last skali Walk on Winds-Kak Diana)






6). adakah bilik anda kemas setiap hari?
sy sgt jujur.bilik sy tak pernah kemas mlainkan sy rajen.& tiap2 hari sy sgt rajen oke!heee;p

7) Lagu terakhir yang anda dengar?
leona lewis-bleeding love

8). Last text message?
just now from Shura Aku Wanitha

9). Last phone call?
petang tadi-Shura Aku Wanitha

10). Hari terakhir anda menangis?
ouh ptg td.mungkin slepas ini bakal menangis lg.hu2.mungkinkah??

11). List lima color favorite anda?
kuning air
purple
biru
hijau
pich

12). Orang terakhir anda ber-YM?
Miss Hatima Suhaidi

13). Game paling anda suka?
Wedding Dash

14). Adakah anda peminat MCR?
oouh.tidak langsung oke!

15). Apa perasaan anda jawab tag ni?
biasa2 saja.hee:D

16). Anda rasa tag ini best?
boley tahanla.sy kasik 50/100

Tag lagi 10 orang
1. musfirah hasan
2.shura aku wanitha


tenx for tag-me :D

thanks for reading;)

0 orang menginap di sini: