Friday, May 21, 2010

Takut Kot

aku ngah syok tngok cter korea nie..tetiba fon aku brbunyik...lalalalalalalala...ish kaco daun tolla..sape lak nie..dhla aku ngah feeling nengok korea nih..huwaaaa999x T_T..sedih....rupa-rupanya YA ALLAH cik shura yg kiut miut yg kol akuh..miahahaha..kangan sih sama kamu..hehehe..aku ingt sje2 jew dye kol mnelah taw kot2 kangen sama teman dye yg MACHO nieh,hahaha..rupa2nya ad benda len sih..."Mila tgok da result?Result dh kuar ari nih"..aku pom jawab r "Hah??yeke??huhuhu..cuak doe nak check..huhu.shu da check lom??takotla mila nk check.hu2..result mesti down punyer". Dhla EXAM baru2 nih susah giler nk mampos..huhu..lpas pot-pet ngn shura....aku terus on9..huhu..nk check result la...takot doe...ish berdebar siot!takot nk mampus..takot pointer turun..


DUP.DAP.DUP.DAP.DUP.DAP........tgah log in MYSIS UPSI.............n then, tekan e.x.a.m. result.....semester 2------hah???ish?yeke ni..muahahaha...x caya la..uhuk3..rasa cuak td beransur hilang sdikit demi dikit...ngehehehe..aku mngucapkan SYUKUR di dlm hatii...TAHNIAH untuk diri sndiri..walaupon tak sehebat mana, tp aku tetap berbangga dgn diriku..dan yg plg aku shuke..pointer aku nek dr sem yg lpas...fuh LEGA..hehe..lpas nie aku nk wt yg terbaek lg..hehe..n tak lupa to oll my FWEN~TAHNIAH yer atas result korang yg memberangsangkan..hehehe..
thanks for reading;)

0 orang menginap di sini: