Wednesday, May 12, 2010

Blushing Kot

Hahahaha…ni smua gara2 produk SHADIRA punya psai..SHADIRA???alahai korang tak penah dgr eyh??ish3…SHADIRA ni salah satu produk yang same jugak dgn produk laen yang bias kta dgr kt gelombang2 media..majalah,makalah,risalah,n blah3x…huhu..ari tu aku p la jerteh nk p beli TONER produk nie..yg kt umah dh habis..so, ak pi la menonong lam kdai yg mmg mnjual produk ini d DEEZA BEAUTY  berdekatan dgn KFC jerteh oke!jgn tanya saya di mana sy dh bgtaw..kdai dye aku ingtkan kecik cm yg kt TG.MALIM tuh..tp BAPOKK besau!hahaha..kt tg. Malim tu mmg kecik jew…smpai kiter2 ni pnggil tmpt tu mcm tmpt nk p sarang pelacuran..hahahaha..agak klakar ye..tp kalu korang nengok pom mst ckp cmtu gak..dhla tmpt dye agak strategik woooo…brada di hadapan KEDAI JUDI oke!!yg nie aku tanak xplain..hahaha..pndai2 ko la pikiir..x yah pikir pape pon bgus gak.

Oke berbalik kpada ceritta di atas aku pom terus mahuk kdai itu dan tanpa mengCEK dulu brpakah money yang tlah trsimpan lama di dalam purse aku yg smmgnya dh buruk itu, aku terus jew bilang sama salesgirls yg kt ctu “kak sy nak toner produk shadira, yg oily oke!kulit sy oil..jgn bg yg x oil.6t sy mbik free jew”oke..n then, ak bkak purse n OMG!OMG!OMG!cmne aku nk xplain nih..huhu..cmne nk cover nih..adooiiiiiyaa…aku x cukup duet mak!!!lg rm5…huih..malu aku..nggak taw dimana mau letak mukaku ini…….so, dgn slamba badak aku terus ckp “sowi kak, kureng duet la..jap ey sy nk p amek duet, 6t sy dtg balik”..huhu..apa KO NAK DTG BALIK..??????biar betol mak cik..ish, jatuh bgon hidup smula pon ak tanak pigi lg kdai tuh..uat malu aku jew..ha!itula ko sape x suruh cek dulu uangnya..sape suruh beli produk yg mahal2!kn dh malu..padan muka..huhuhuhuhuhuhuhuhu..akhirnya, aku p kdai laen yg ak agakkan adlah produk tuh…tp pigi lpas ambik duet la..aku tanak BANANA GROW TWICE oke!!hahahahaha..akhirnya aku selamat membeli toner itu dan masih mnggunakannya shingga skarang..hehe

Sekian 

thanks for reading;)

0 orang menginap di sini: