Monday, December 20, 2010

Bukan Diriku Ganti Cinta Kirana

Hai Assalamualaikum para pembaca semua.
Hari ni aku nak cerita pasal sinetron famous kat astro ria 104.
Apa lagi kan kalu bukan sinetron Cinta Kirana.
Ala, yang korang adore gila ngan Galang & Kirana tuh. (aku tak pon!)
Hari ni merupakan hari last sinetron Cinta Kirana akan ditayangkan di astro ria 104.
So, sape-sape yang memang follow sinetron nie mesti smangat giler kan nak tunggu petang ni kan.
Aku tak follow pon cerita nih.
Entah mana silapnya, tapi cerita macam tak feel bagi aku. 
Lagi-lagi aku tengok si Galang tuh, macam tak reti berlakon. (dye pandai nyanyi.hehe)
Lakonan dye tak mantap pon bagi aku (hah, ambek kau!haha:P)
Lepas tu, si Kirana tu aku macam dah terbiasa tengok dye berpewatakan jahat dalam sinetron Alisa so macam tak dak feel pon kalau dye nangis. (tapi tak dinafikan, dye memang hebat berlakon)
Tapi, start petang esok sinetron baru bakal muncul yang bertajuk Bukan Diriku.

Baim Wong, Bertrand Antolin, Ririn Dwi Ariyanti

Tadi aku sempat tengok review dye kat astro ria 104, dan berjaya membuat aku teresak-esak.
Sedih dowh.T_T
Ada 2 orang hero. 
Sorang mati sorang hidup.
Tapi yang baik mati, and yang jahat hidup (tapi koma).
Yang kesiannya roh si baik tu tetap berlegar-legar dan akhirnya terpaksa masuk dalam badan si jahat (di atas ada        sebab-sebab tertentu).
Yang bestnya pulak si Talita yang berlakon dalam cerita Cahaya tu (Ririn Dwi Ariyanti) pon berlakon gak.
Dia ni la pacarnya hero yang baik tuh.
Tapi kesian kat dye dowh!huhu
Huh!Aku macam excited gak nk tengok sinetron ni.
Tapi aku rasa baik aku kurengkan sikit minat sinetron nih coz tak lama lagi dah nak masuk sem baru.
Mesti dah tak leh tengok cerita nie lagi.
Ramai yang cakap "bila dah start tengok, susah nak berhenti".haha.ye dak??

Hero baik & pacarnya

Sinetron ini ditayangkan :

Hari : Setiap Isnin Hingga Jumaat
Masa : 6.30 -7.30

Best lah budak-budak lepasan SPM (macam adik aku), boleh tengok sinetron ni sampai habis. Cuti 3bulan lebih dowh!jeles gile aku.Melainkan yang masuk PLKN lah.haha.time aku dulo-dulo mane ade sinetron ni lagi.Sumpah jeles!
Til then, chow! Selamat Menonton Cinta Kirana & Bukan Diriku:D

sekian;)

thanks for reading;)

16 orang menginap di sini:

Anonymous said...

oh yang muka baik wong jadik muka mamat sorang lagi tu kan ?

Anonymous said...

hey itu baim wong saye!!!!!! wiwwittt!!!!

NUR SYAMILAH BINTI RASHID said...

teema~ha.betol tuh.tp muka tak brubah lah.melainkan tgok lam cermin.

fiq~hahaha!itu baim wong kite ber2 lah!hahaha:P

ʎǝıɹɐrazak © said...

mcm best jew
huhuhu sian kita xdapt nak tgk..

NUR SYAMILAH BINTI RASHID said...

nmpak mcm best kan!tp tulah.sadis gile tak leh tgok dgn serius.huhu:(

Anonymous said...

hehehehe aku tg0k sket jee , heheh ,

Anonymous said...

eh malam ni hambek tag :D

NUR SYAMILAH BINTI RASHID said...

hehehe.okeh!:D

Anonymous said...

mu buang ape je mek ??

NUR SYAMILAH BINTI RASHID said...

yg tak penting2, sume aku dh buang.mu tgok bnda yg tinggal ni apa yg tak penting lg??aku tataw dhni.

alif said...

hanya leh gelak he.

NUR SYAMILAH BINTI RASHID said...

motif en.alif nk gelak??haha:P

Ujang9897 said...

jiwang ek..hehe

NUR SYAMILAH BINTI RASHID said...

sikit2 jew.tak banyak pon.haha:P

Kembang Perawan 3288 said...

tu la trailer dh kua hari2 b4 nie. mmg kena tgok!

NUR SYAMILAH BINTI RASHID said...

haha.kompem kna tgok.starting cerita tu yg pnting.hehehe:D