Monday, August 9, 2010

Ramadhan Is Around Da Corner

Psssttt...Psssttt...Pssstt

Kawan-kawan..


Lagi $ehari!!!
Esok.....Then, pose!
ala, kejap jew masa berlalu..huhu
tup..tup..da pose pulak..??





Eyh, kalau tak silap, malam nie tengok anak bulan.Hmmmmmm...kalaula gua ana dapat tengok jugak kan best.Mesti excited nak pose.hehe




Ha, nampak?benda atas tu, badan kaler merah, ada tanduk, siap bawak tombak neraka!!!
Benda tue diikat kaki & tangan time kiter pose nie.say BYE-BYE to him/her!!!!go to HELL la!!



So, takde halangan lagi untuk kite pose penuh!Syaitan dah kena ikat kuat-kuat.Sama-samalah kita pose penuh.
"Puasa jangan tak puasa, upin dan ipin pon puasa penuh, takkan korang x boley...hik3...."



Same-samela kita perbanyakkan amalan-amalan sunat & wajib di bulan penuh keberkatan ini.



INSYAALLAH



Jangan Lupa Lirik Perbanyakkan Mengaji Al-Quran.Isi masa lapang dengan amalan-amalan yang berfaedah untuk kepentingan diri kita di akhirat nanti.



Boleh tak nk buat checklist mcm nie?hehehe.Sape setuju?




Bazaar!ooooOOO Bazaar!Bila kau akan muncul..aku merinduimu..haha



Haish!meleleleleleleleh tengok murtabak mak cik tu buat.nie belom pose lagi!adoiiila..:P



Yang nie pulak makin glemer bila dah start pose.Ada jew yang nak buat bisnes termasuk kawanku.Tapi hairan bin ajaib.Kenapa aku tak berminat ey...Think...........hmmmm!!



akhir kata :
SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK 

sekian:)

credits to : google image


thanks for reading;)

4 orang menginap di sini:

ciQGue sHUra said...

selamat berpuasa mila..:)

cg_mila said...

Salam Ramadhan Shura..:D

Cik Mus said...

Salam Ramadhan kawan !
Gerenti korang tak puasa penuh...lalala :)

cg_mila said...

haish!u mane taw cik mus..i tak prnah terkantoi pon.lalalalalala.:P