Thursday, May 13, 2010

SYUKUR ALHAMDULILLAH

4 ur informasi, shaye sudah hamper 3mggu brada di bumi besut..sy balik ngn bus catar upsi yg ngok ngek tuh. sejak dr hari 1st kakiku melangkah ke tanah di hadapan medan selera Jerteh sehingga ptg smlm, area umah aku nih tidak pernah ujan sekali habuk pon……aku pon pelik.lau duk kt tg.malim gak, tiap2 petang ujan..impossible dlm shari tu lau x ujan..mmg ad sumthing wrong somewhere la tuh..huhu..smpaikan kitorang exam ari tuh mmg kna spare bwk payung la tiap2 hari..nseb bek exam 4hari jew..lg2  xam sumernya ptg2..huh..tp mcm biasala..AKU??MUKA AKU NIH??nk bwk payung..hahahahaha…jgn nk buat lawak oke!aku bukan minah ayu mcm dak2 upsi yang len oke!x d nya aku nk bwk2 payung ke hulu hilir ni mcm sstengah PON & GURLZ  upsi tuh..aku lebih rela berlari2 anak mnyelamatkan diriku drpd terkna tempias hujan brbanding brada di bwh payung..muahaha..AKU RELA TANPA DIPAKSA..

Pg smlm sempat lg oke!adela aku bercerita dgn mamat yang bermulut agak tmpayan nih brkenaan msalah nie la..boley dye suwuh sore aku yg mmg buluh perindu nie pnggil ujan..apa ko ingt aku ni KATAK PURU apo???muahahahahaha..bla..bla…bla….bla..(manyakla bnda yang kitorang mngarut mcm tukang karut gtuh..bla…bla…bla…samer2 otak tak betol bila dh bersatu mmg mcm2 akan trjadik..nk buat mcm mne..haha..sowila der kalu ko bc entry aku yg nih..mmg sngaja pom aku nk suwuh ko bca..hahaha
So, smlm tepat kol12.00 tgh mlm, tyme aku tgh nolong mak aku mnaip teks ucapan untuk smbutan HARI GURU yang bakal menjelang tak lame lg (HARI AHAD NIE) aku terdgr  ssuatu yg agak lama ingin aku dgr..ALHAMDULILLAH SYUKUR NIKMAT~rupe2nyer HUJAN TURUN!!!!!!!!!!!!!!!!!syukur sgt2…akhirnya KAU limpahkan tanah besut ini dengan air nikmat KAU..Ak bersyukur skali lg..hehe…tp kalo ko turun siang2 kn lg best, boley la aku join SI KATAK PURU tu melompat2 dlm ujan..( I MEANS MANDI UJAN LA)..ngeh3..windooo sgt dh lme x mandi  ujan..(mila oii..ko pnah men ujan kew??korang sumer pnh mandi ujan x??mst pnh kn..huhu..hurm..aku jew yg mcm katak bwh tmpurung, lngsung x pnh men ujan)hahaha...harap2 lpas nie ujan akan trun skali skala n x d la nk kna tggu smpai brjanggut d tmpat2 trtntu lamenya…=.=

Sekian

thanks for reading;)

0 orang menginap di sini: