Monday, May 17, 2010

Selamat Hari Guru

“Toce3.terharu sy kamu smua bg wish kt cg.time kasih bnyak2 bg hadiah ntuk cg.Cg akan sntiasa doakan kejayaan kamu”…ayat bakal guru oke!dlm msa 5taun ag.I’ALLAH sekiranya DUNIA BELOM KIAMAT.amin.hurm, xceli sempena hari guru hari ini, sy ingin mengucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru2  d seluruh Malaysia, especially to my mother, Puan Rumlah bt Sharif PKKO d Sk. Felda Selasih.Tak lupa juga, buat guru2 di SKTM II, SMTM, MRSM MERSING, MRSM BESUT, MRSM KOTA PUTRA, & UPSI.Tak ketinggalan buat guru2 TUISYEN n guru2 GANTI and bakal2 guru.

Hari ini Hari Guru.Saya pergi KOPU~lalalalalala.mngada2 taik kuda betol kamu nih.buat hapa kamu pigi KOPU ha??hehe.dhla ad sambutan Hari Guru lak tuh.kih3.buat malu jew 6t lau tetiba tak pasal2 kena buat prsembhan.kot2 la.Aku pi sana x dak bnda len mlainkan nk p amik sijil SPM aku yg mmg dh brhabuk dok dlm almari simpanan KOPU tuh..miahahaha.XD

Ko dh hbis SPM bukan men lama dah.baru nk p ambik sijil ????HAPRAK btol la..haha..apela.Ada aku kesah kew??suke ati akula.Lgpon alang2 ramai nk p KOPU aku pom join la skali.alahai, KOPU tue x de lah jaoh mana dari umah mu pom.Bukak jew pintu ha tudia!terus nmpak pintu pgr kopu.ish3.dekat giler!!agagagagagagaa…ha?dekat kew?mesti korang trkejut kang??kang3??hahaha..x d la, aku gurau2 sja.aderla dkt 5minit lebih nk p KOPU tue.so, kiranya tak jaohla.ssuaila perumpaan yg aku bg td tuh.he2.
So, seperti biasal, biarlah gambar yg berbicara..GAMBAR oke!bukan YM!!

Biarlah YM berbicara (ini tajuk Novel oke!)hihihihi..best sgt2.bacala!x rugu pom~lalalalalallalalala














Ha….korang taw ni gmbar hapa??kompem tataw nie.adoila..korang nk taw, mmg betolla sangkaan aku sblom jejak kaki ke KOPU ni stelah sekian lama x p..dhla p tyme sambutan hari guru.korang ingt FREE jew korang boley balik tanpa buat sebarang persembahan ha??hahahahahahaha.OH TIDAK!!TIDAK sama sekali oke!hu2.berdegap degup jantungku oke!tetiba kena naik stage..haha.PADAN MUKA!!sape suruh galok gatal gelenya nk g tyme HARI GURU.pdn muka hang!haha.So, dgn buat muka yg tak brapa nk slumber, kitorang nek la stage nie bramai2.n then, ketua yg kt depan tuh.NAMPAK??kalu tak nmpak mknanya mmg x lama dah.x lama ap??x lama dh nak MAMPOS oke!baek ko ckp nmpak,..mustahil la tak nmpak.he2.oke.so, dye jela yg berPOT PET3x di atas stage itu.kitorang jdik model FREE oke.!huh.berpeluh2 sakan aku dok atas tuh.huhu.KOMPEM lpas nie aku mmg takkan p dh tyme HARI GURU.huhu.nak mampos ko?aku tanakla BANANA GROW TWICE!huhu.

Tapi pape pom I really3x enjoy it.!dapat jupe ngn kengkawan lama.sbb tu la syok!hehehehe.so, biarlah gambar2 ini menjdi knangan abadi…

Sekian.

thanks for reading;)

0 orang menginap di sini: