Saturday, May 22, 2010

Shahir Lah;)

Memang tak dapat disangkal lagi.......I knew it!!YES!YES!I knew it...

memang berdebar giler jantungku tadi...ingtkan ADIRA dh juara AF8..tapi tidak!!!!!hahahaha...aku hepy sangat2!!!!!!!!!!!!!ish x ley nk ckpla hepy stare mane..mmg hepy giler nk mampos...KALU ader SHURA depan akuh td, KOMPEM melompat terjerit2 same2 woooo..ngehehehehe...

JUARA AKADEMI FANTASIA 8 disandang oleh SHAHIR!!!!

1.SHAHIR
2.ADIRA
3.DAUS
4.MAULANA
5.IWAN

CONGRATES to SHAHIR!!I knew u are da CHAMPION!!!hehehe...
p/s : Hadiah sumer2 tue bagi2 r deh..nk ugak..penat aku sokong kau (walaupon tak undi)..miahahahaha..:DD


Habis dhla AF.lpas nie aku nak tgok cter ap plak ek.hurm.harap2 cter best ugak.hua3;p
bowink aku duk umah nie.nk kije dh x d mood.so, skunk kije kt umah jela.mak aku bg gaji.hahaha.
k, pape pon AF tetap DI HATIKU~

SEKIAN

thanks for reading;)

0 orang menginap di sini: