Thursday, April 8, 2010

Teman Sejati


Suhaila bt. Musa

Dialah kawanku yg paling aku rindui sejak berkurun lamanya..
Agak lama juga aku tidak menemuinya sejak dr F.3..hampir 5tahun..
I miss u So MUCH!!!DAMN MUCH!!
but at last dapat gak aku jupe ngn membe aku nie..
Ella, u makin matured!!hehe..dye stdy kt KIST
and, tengs to FB coz dye la yg mnemukan aku ngn teman baekku ini..
seribu kali ucapan trimas 4 FB...
so, kitorang pon plan nk jupe..akhirnya tmpat yg kitorang plan nk jupe adalah di KLCC..
lastly dapat jugak kitorang jupe & makan2 sambil mngenang saat2 manis kitorang dulu2..
x d tempat laen yg pling best ntuk kitorang melepas rindu..tak len tak bukan di KFC..hehe
pic di bwh saat manis kitorang setelah lama giler tak jupe,,




yang tudung putih tu membe gak..yg ni slalu dh jupe..hehe..nama empunya badan Wan Shazlin Maisarah













banyak lagi gambar kami bersama2..hehe..puas kitorang berjalan together2 pada hari tu..
len kali kiter jupe ag k Ella...rindu ku yg sarat slama brtahu2 akhirnya terlepas jua pd hari itu..
muahahahahaha^_^

thanks for reading;)

0 orang menginap di sini: