Tuesday, December 7, 2010

Nak Tawen ^^

Di tag oleh si manis yg kecik molek , memperkenalkan CIk HAtiMA SuhAIdi , muahahahaha:P

Soalannya:


1. Dua peristiwa paling manis dalam hidup?

-dapat balik kampung and gather ramai-ramai dengan uncle and auntie
-dapat kumpul sesama ahli keluarga kat meja makan (sbb susah sgt nk kumpul diorang nih sume makan satu meja)


2. Dua peristiwa paling pahit / sedih dalam hidup?

-xcident sebnyak 2x
-berpisah dengan ******** tersayang



3. Dua perkara yang buat u kecil hati/ moody / hurt?

-bila ada orang torture
-kalau kena marah dengan parents


4. Dua impian yang u nak sangat realisasikan?

-tunang!tunang!tunang!
-kawen!kawen!kawen!


5. Tag blogger lain?

-mus
-shura


[agak gatal yer aku menjawab soalan yang ke 4 itu.(tergugat gara-gara terbaca belog empunya 2 orang cik puan muda yang masih lagi di alam persekolahan tapi status mereka sudah MARRIED & PREGNANT! ]


p/s : x sabar nak bc entry Cik Hatima untuk esok.tajuk gempak siot!kawen awal (ni sume gara-gara aku lah ni)

sekian;)

thanks for reading;)

10 orang menginap di sini:

hatima said...

berpisah dengan ******** tersayang ??????

cg_mila said...

********* teeeet:(

aimi nadiah said...

nk tawen jgk..

cg_mila said...

hihi.jum kawen.;)

hatima said...

sape ******** uh ??? nak taw bole ? heee
asal bukan kim hyun joong dah le , hahaha ,
aku xleh bwat ag entry tuhh , haha , mcm segan ohhh

cg_mila said...

muahahahaha.aku taw.entry tu agak 18s.o.x.kikikikiki.:P

mu nak taw?tidaak.malu aku nk bgtaw.haha.xceli bantal bucuk aku.lme taw aku tgglkan dye.wuwuwuwuw.sedih bntal bucuk dok hostel sorg2.haha.kt umah ni aku men peluk je mana2 bntal.:P

hatima said...

tipu ah ! hmpeh je ahaha

cg_mila said...

hahahaha.sila percaya.muka aku muka pentipu ke?hak3:P

hatima said...

sikit2 penipu , bukan 100? baik ngak pon kehkhekeh

cg_mila said...

hahahahaha.bnda moh aku kureng paham.lalalala:P