Thursday, April 8, 2010

Proton City

Akhirnya tibalah masa yang ditunggu2..hehe..smpai jugak aku kt proton city nie..dh hampir pnghujung sem2 nie baru la kaki ini dapat meninjau2 kawasan di daerah tanjung malim ini..haha..tempat nie slalu aku dgr org cter..tempat nie beshla, menarik la, cantek la..mcm2 lagila..teringin jugak aku nk pergi nk tgok cantek sgt kew mcm yg digembar-gembur tu.so, bila aku smpai kt sne..wah! cayalah sih..mmg betol apa yang korang ckp slama nie..tmpt nie mmg mnarik giler..hehe..Kalau korang tgok pic yg aku upload nie pon mesti korang rasa wah cantek bangat sih!hehe..Aku pigi ngn membe2 ksyanganku..Cik shura,Cik mus,Cik eny,Cik an,Cik min & Cik ju..


Sampai jew sane, terus snap pic..bnyak giler pic yg kitorang ambik(padahal fon x charge lngsung, bateri makin kondem)huhu..


Jom Layan Gambar;) ( Bukan Layan Porno Yer)

















































untuk makluman kamu semua..gambar2 di atas di ambil dalam lingkungan dari pukul12-pukul2 lebih..banyak lagi gambar yg diambil..tp cukuplah ini shaja ntuk tontonan anda semua..hihi..sebaik shaja pulang dr ctu, mukaku habis burn n tangan berbelang2 mcm kuda belang!OMG!what happen to my face & my hands!Oh no!no!no!no!
(''pompuan mesti takot muka burn kan..xpe'' he said..lalalalalalalala...hahaha) 

thanks for reading;)

0 orang menginap di sini: